tiistai 23. syyskuuta 2014

Raketti kuuhun...


...Spagetti suuhun, kuuluu Raketti-spagetin mainos.

Tässä kortissa kuitenkin Magnolian raketti ampaisee onnittelemaan juhlasankaria. Kortissa ei ole uutta ikää osoittavaa numeroa, koska en tiedä vielä kortin tulevaa saajaa. Korttia tehdessä kuvittelin saajan olevan ehkä 3-10 vuotias. Miksei vaikka 83? Mulle ei niin väliä, kunhan ilahduttaa saajaansa.

Tuosta tulikin mieleen... kun teette kortteja, mietittekö korttiin jotain tarinaa tai mahdollista saajaa, tai jos saaja on tiedossa, mietittekö häntä? Näissä Magnolioissa varsinkin, mulla useimmiten ajatukset lentää. Ihan mahtavaa on yhdistellä monia eri Magnolian leimoja ja kehitellä päässään tarinaa. Jos saajan hiusten väri tms. on tiedossa, niin yleensä Tilda tai Edwin saavat "oikean" väriset hiukset minun siveltimestä.







Aikoinaan kun Magnolian The Winner takes it all-collection tuli, ihastelin näitä kuu/tähtijuttuja. Vielä vanhempiakin leimoja on aina kyllä paljon haaveissa, joten unohdin nämä. Nyt kun uudet Magnolian hahmot alkaa vähän tökkiä(uskomatonta!) haluaisin hankkia näitä vanhempia. Tämä raketti, oikealta nimeltään a Starship, tuli vastaan askartelukirppiksellä Facen puolella ja vähän heräteosotoshan tämä oli... Näin sen niin sieluni silmin pikkupoikien korteissa, joten annoin itselleni luvan.
Noh ei siinä vielä kaikki, nälkä kasvaa syödessä. Olihan tälle hankittava kaveriksi kuu! Mistäpä muualtakaan kuin taas sieltä Facen puolelta askarteluryhmästä, iki-ihana kaimani Satu tilasi ulkomailta myös minulle Magnolian vanhempaa tuotantoa. Juuri tänään kuulemma olivat saapuneet Suomeen. Maltan tuskin odottaa leimojen kotiutumista. Se taitaa olla lähinnä sellaista kollaamista että "ai, mä tilasin tämänkin". Kunhan kotiutuvat, lupaan esitellä uudet tulokkaat!


Kuva ei anna oikeutta hauskalle lastenkortille. Tausta on oikeasti turkoosimpi. Se on hauskaa velloumia(oikea sana?) josta kuultaa läpi. Kun siskoni aikoinaan minulle tämän lahjaksi toi, mietin mitä ihmettä tästä voisi tehdä. Nyt on jäljellä palat ehkä yhteen, maks. kahteen korttiin. 
Syksy se vaan tekee tuloaan, valo vähenee - kuvaus hankaloituu. Monessa kortissa onkin näkynyt syksyisiä lehtiä ja sieniä, minä en tahdo syksyisin saada sellaisia aikaan. Pitääpä oikeen haastaa itsensä.

Pirtsakoita pakkasaamuja! Satska

1 kommentti:

  1. Ihanan raikas tämä korttisi, ja ihan uudenlaista Magnoliaa mulle, en ole tällaiseen leimasimeen koskaan törmännyt. Kiva! Sitäpaitsi tuo siskosi antama taustapaperi on aivan täydellinen tähän.

    Kyllä mä ainakin ajattelen kortin saajaa korttia kasatessani, on satun saajan tietämään. Se on mielestäni itse tehtyjen korttien yksi tärkeimmistä eduista, kun voi ujuttaa jotain saajaan liittyvää korttiin mukaan.

    Kokeile vaan rohkeasti sieniä ja muuta syksytavaraa. Lehtiä on varsinkin kiva värittää. =)

    VastaaPoista