maanantai 1. joulukuuta 2014

Nyt sytytimme kynttilän

Terve!

Eilen syttyi ensimmäisen adventin kunniaksi ykköskynttilä. Laitoin vaan viimevuotiset adventtikynttilät uudestaan palamaan kun niissä oli vielä varaa polttaa, olikohan se vähän sopimatonta... Olisi varmaan pitänyt ottaa uudet. Olisko Timpan( Tim Holtz) numeroita nuo kynttilän numerot. Muistaakseni nuo on sellaisesta setistä, jossa on erikokoisia metallinumeroita. Minä en kortteihin noin isoja tarvitse, niin keksin hyödyntää ne noin. Eilen suorastaan säikähdin, miten lähellä se joulu onkaan. Ei sillä, joulu otetaan mielellään vastaan. Ihana, iloinen juhla vuodesta. Kovasti sitä aina odotan, mutta usein myös tulee kiire ja iskee jonkinmoinen stressi. Minulle kun joulun odotukseen kuuluu se touhuaminen ja tekeminen. Pitää saada aina väsätä jotain.

On siellä se ykkönenkin. On vaan niin pieneksi mennyt ettei paljoa näy tuolta takaa.


Oli mulla korttiasiaakin. Hitaasti mutta varmasti... Pari korttiakin on tainnut valmistua viime käynnin jälkeen. Vähän illas, yks viikos - taitaa olla mun motto tämänhetkisessä tekemisessä. Tahti vaan sais olla vieläkin tiuhempi.  Tajusin että kahden viikon päästä pitää olla kortit viimeistään lähetyksessä.



Tätä kiipijää te ette ainakaan oo nähneet. Katon ostin jo viime vuonna, mutta tänä vuonna tajusin ostaa tuon kaahijan. Nuohan nyt selvästi kuuluu yhteen, en tiedä mitä mä aiemmin olin ajatellut - leimailla pelkkää kattoa?! Kolmanneksi kaveriksi hommasin tähän semmosen katolla istuskelijan. Meinaa vaan tulla ahdasta, kun ne kaikki maskaa samaan kuvaan. Pixie Tilda on tämä kaiffari nimeltään.

Hyvää joulun odotusta ja tsempit loppuihin joulukorttirutistuksiin!

2 kommenttia:

  1. Ihana kaahija ja ihana kynttilä, ei ollenkaan sopimatonta :) Ihanaa joulunalusaikaa sulle Satu <3

    VastaaPoista
  2. Ihana kommentoija ja ihana kommentti. Kiitos samoin Krista! <3

    VastaaPoista